سلداسلدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس زندگي من

كودكي

1397/6/27 12:36
نویسنده : مامان سلدا
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلدا و عمو بهمنش

از اونجاييكه سلدا 7 فروردين بدنيا اومده بود و هوا سرد بود اينجوري باستيرميشيخ

طلاها شو ببين گوجا ننيه اوخشور با!!!!!!!!!1

اينجا سيزده بدر سال 1391 هستش كه عصري رفتيم بيرون

سلدا و مهسا

اين موقع هاي سلدا بود كه هي مهسا ميگفت سلدا خرگوش شو ببينمت و سلدا دندونهاي جلوييش رو مياورد بيرون يادش بخير اون روزها

وقتي هم ميگفتيم سلدا بابات چطور عصباني ميشه چشاشو گرد ميكرد دهنش كجخندونک

واي نه دوزلي دي بوردا

بانمك كي بودي تو دختربغل

 

خنده شو نگاه........


 

پسندها (4)

نظرات (5)

اشکان
27 شهریور 97 13:41
بیت کوین!؟ چیزی در مورد بیت کوین میدونید ! قیمت امروز بیت کوین چنده ؟ بیت کوین یک ارز اینترنتی میباشد که به طور عجیبی پیشرفت کرد و قیمت هر بیت کوین در حال حاظر یعنی امروز بیش از ۶۰۰۰ دلار است باورتون میشه؟ یعنی بیش از ۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن و به راحتی قابل برداشت به صورت ریال در کمتر از یک ساعت! اما این توضیحات به چه دردی میخوره؟ خب من یه راهی بلدم که به راحتی بدونه سرمایه و بدون هیچ زحمتی به راحتی بیت کوین رایگان دریافت میکنم ! درسته منم وقتی در این مورد شنیدم گفتم یه دروغ جدید اما واقعیت داره کاملا هم واقعیت داره بدون سرمایه و بدون وقت گذاشتن من تونستم شما هم میتونید شما فقط کافیه یک لپتاپ داشته باشید ، کمی حوصله و اینترنت تمام! حالا به شما میگم چطوری: شما از لینکی که در اخر این متن نوشتم میتوانید یک برنامه دانلود کنید که شبیه یک مرورگر اینترنت هستش ، بعد از دانلود اونو نصب و اجرا میکنید ، خب حالا از این به بعد فقط کافیه این صفحه باز باشه و شما به کارهای دیگتون برسید بقیه کار با خود نرم افزاره و براتون بیت کوین رایگان جمع میکنه که به راحتی میتوانید به کیف پولتون انتقال بدید همین! باور کنید فقط همین ! درسته خیلی راحته تازه من راه هایی بلدم که راحت تر هم میشه من لینک گروه واتزاپ که برای زیر مجموعه هام هست رو براتون میذارم تا اگر دوست داشتید بیشتر بدونید در خدمت باشم ، آموزش ها هم در گروه و هم در سایت هست ، سوالی بود در گروه پاسخ گو هستم ضرر نمیکنید! نه پول میدید نه کار میکنید به امتحانش نمیرزه؟ لینک گروه واتزاپ https://chat.whatsapp.com/19PWa3KDyLf3Csr4s27YH4 لینک نصب برنامه https://get.cryptobrowser.site/2648358 آدرس سایت www.1bitcoin.r98.ir موفق باشید
مامان صدرامامان صدرا
27 شهریور 97 14:00
محبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 مهر 97 1:02
خخخخخخ آللاه قیزیل لارنا باخ ب قیزین
mahsamahsa
2 مهر 97 8:13
آدام ديير ديشلييم بو گيزي
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 آذر 97 15:18
زیر سایه پدرمادر قد بکشه. گل